Utánvétes fizetési mód kivezetése

2023. 09. 12. 09:04:00
Utánvétes fizetési mód kivezetése

Packeta és FoxPost szállítás

Sokan szeretnek otthonról, a fotelből online vásárolni. Sok kényelemmel jár, mert amíg Mi vásárlók otthon ülünk, és kattintgatunk, helyettünk sokkal több ember dolgozik, mint gondolnánk. Ezért vannak az online boltok kitalálva, ezért dolgoznak az online áruházak és a futárszolgálatok, hogy a vásárló kényelmesen hozzájusson azon termékekhez, amik neki megtetszenek.

 

Ez mind szép, és jó mindaddig míg mind a két fél tartja magát a szerződésben foglaltakhoz. A vevőnek tudnia kell, hogy amikor kitölti az űrlapot, és a megrendelés gombra kattint, létrejön egy szerződés közte, és az eladó között. Az eladó vállalja, hogy a megrendelt termék(ek)et kiküldi a megrendelőnek, a vásárló pedig vállalja, hogy azt át is veszi fizetési módtól függetlenül. Az átvétel megtagadásával a fent említett, 45/2014. (lll. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződés megszegésre kerül, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos a követelésünk.

 

Sajnos a gyakorlat nem ezt mutatja. Sok megrendelő sportot űz a rendelésekből és amikor kiküldjük, mindenféle indokkal utasítják vissza a kiküldött termékeket: nem mi rendeltük, véletlenül rendeltem, véletlenül maradt a kosárban, hirtelen külföldre kellett utazni, nem gondolva arra, hogy mekkora vesztességet okoz ezzel a cégnek (oda-vissza szállítás díja + csomagolási díj + munkadíj), és mennyi ember dolgozott azon, hogy őt kiszolgálja. Nem beszélve arról, hogy a megrendelt termék ott hánykolódik napokig a csomagponton vagy a csomagautomatában.

 

A megrendelőnek jogában áll elállni a szerződéstől, megrendeléstől, de ezt a cég felé jelezni kell, ha nem teszi meg, és nem veszi át a megrendelt árut, szerződésszegést követ el!

 

Webáruházunk ezért a jövőben a Packeta és FoxPost szállítási módnál megszünteti az utánvétes fizetési lehetőséget. Az áru ellenértékét továbbra is változatlanul a SimplePay online fizetés rendszerén keresztül és közvetlen banki átutalással tudja a megrendelő kiegyenlíteni. 

 

Át nem vett csomag kezeléséről bővebben ITT olvashat.

 

 

Köszönjük a megértést!